Mathilda Ruus & Marcus Ruus

Sen sist
Hej!
Sedan sist har vi haft ett staktestet  med skolan. Detta testet är det roligaste jag vet. Men känslan  i kroppen  innan och under testet var inte så bra så jag var ganska missnöjd  med min prestation. Så fick jag se min tid och då blev allt bättre.JAG PERSADE MED CA 30 SEC riktigt kul. Alla gjorde det riktigt bra. Vi stakar i något som vi kallar Finnsöbacken den är ca 2 km lång och vi får bara staka. Detta i Torsdags. Fredagen bjöd på morgonträning med styrka och skidor i tunneln. Sedan kom mamma och hämtade mig och Julia för att vi skulle slippa att åka tåg! Hur snällt? När jag kom hem hade pappa fixat hetaräko mmmm...
På lördag var jag med och sprang en lite löpartävling  så mysigt att var tillbaka där igen. Sen hade jag crosspass  på schemat  det bästa med det passet var att jag kom hem till nybakade bullar och kall mjöl, vilken mamma jag har helt sjukt:) på kvällen bar det iväg på kalas hos min kusin som fyller 25 på Tisdag!
God mat och trevlig  sällskap.
Idag har jag tränat,ätit mammas mat innan hon körde mig till Torsby för att ordna  lite saker innan skolveckan. Nu sitter jag och tittar på tv och tar en paus från plugget!
Hoppas ni har haft en bra helg för det har jag haft :) 
En blid från testet!
Fredagens mat 
Och två kalas bilder:)
//Mathilda