Mathilda Ruus & Marcus Ruus

18år
Igår fyllde jag det magiska åldern 18år! Det är något som jag inte längtat efter men ja det blev ju en ganska bra födelsedag ändå. Jag inledde dagen på guldgalan innan jag somnade för att sedan gå upp och äta frukost med mamma och pappa. Av pappa fick jag en MINI Cooper!!! Sen fick jag lite kläder och så klart resan till Cypern som jag reda varit ute på. Efter frukost skulle vi säga Hejdå till Marcus så vi åkte till huset och där möttes jag av en tårta och ett paket. Marcus och Ingrid hade alltså bakat och grejsat. Jag kan lova att tårtan var jättegod. Så var det ju paketet det var nog det bästa med dagen. Dom som känner mig vet att min högsta önskan är att få äga en helt egen audi q7. Jag har länge i artonårs present önskat mig en q7:a stående på garageuppfarten med en röd rosett på taket. Detta hade Marcus och Ingrid ordnat. Jag fick alltså den där q7:an med rosetten på taket. Hur underbara är dom inte?? 
Under kvällen på guldgalan spreds det sig att jag fyllde år så är jag klockan slog tolv fick jag en hel del kramar! Första kramen kommer jag nog aldrig glömma! Den människan är ju verkligen jätte härlig!!
Ja det var lite om min födelsedag 😊
Jag skrev tidigare att jag skulle ta något kort på hur jag såg ut på galan men såklart glömde jag ju det ....

Men så här såg jag i alla fall ut de första timmarna i vuxenlivet!


som jag gjorde med denna bild säger jag också nu GODNATT!
//Mathilda